Категорії

Гарантія. Обмін та повернення

Гарантія.

На всі товари, представлені на нашому сайті, надається гарантія від продавця - Інтернет-магазину «Галерея Мобильной Связи». Термін гарантії, що надається залежить від декількох факторів: новий або старий товар, технічно складний пристрій або аксесуар до нього і т.д. Конкретний термін гарантії вказується в гарантійному талоні, що додається до придбаного вами товару. При здійсненні своїх гарантійних зобов'язань Інтернет-магазин «Галерея Мобильной Связи» керується нормами Закону України «Про захист прав споживачів» та Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно-складних побутових товарів.

Придбаний товар зламався до закінчення гарантійного терміну. Що мені потрібно зробити?

При настанні гарантійного випадку, в першу чергу, зателефонуйте до нашого Сервісного центру за телефоном (093) 561-00-03 і опишіть свою проблему. Наші фахівці проконсультують вас і підкажуть, куди звернутися.

Здати товар на гарантійне обслуговування ви можете в будь-якому магазині-партнері «Галерея Мобильной Связи».

У разі звернення за гарантійним обслуговуванням, Вам потрібно мати при собі:

-    виріб з нестачею або його несправну частину (в разі, якщо вона не є невід'ємною частиною товару);

-    гарантійний талон, в якому чітко зазначено найменування товару, дата і місце продажу, тип товару, серійний номер (у разі його наявності);

-    розрахунковий документ, що підтверджує покупку цього товару;

-    повний комплект упаковки товару.

Інтернет-магазин «Галерея Мобильной Связи» не приймає на гарантійне обслуговування товари, до якого не додаються відповідні вищевказаною списку документи.

Якщо ви проживаєте в місті, в якому немає магазинів-партнерів «Галерея Мобильной Связи», ви можете передати товар на гарантійне обслуговування, відіславши його «Новою поштою». Витрати по пересилці товару на гарантійне обслуговування ми беремо на себе. Перед відправкою обов'язково уточніть умови пересилання по телефону Call-центру 0636251111.

 

Гаджет НЕ підлягає ремонту по гарантії, якщо:

-    пошкоджений серійний номер виробу;

-    є ознаки стороннього втручання, ремонту сторонніми особами (замінені деталі, на гаджет встановлено несумісне ПО і т.д);

-    порушений зовнішній вигляд пристрою (є вм'ятини, подряпини, пошкоджені роз'єми та інше);

-    є дефекти, які виникли в результаті механічних, термічних, електричних пошкоджень;

-    вихід вироби з ладу відбувся в результаті недбалого користування;

-    в наявності несправності, викликані відхиленням норм електричних мереж;

-    є ушкодження, отримані в результаті стихійних лих;

-    порушені правила експлуатації пристрою;

-    в інших випадках, які передбачені Законодавством України та Договором публічної оферти Інтернет-магазину «Галерея Мобильной связи».

 

Куди звертатися по зданому товару в гарантійний ремонт?

З усіх питань ремонту або гарантійного обслуговування товарів телефонуйте в партнерський сервісний центр Інтернет-магазину «Галерея Мобильной Связи» за тел .: (093) 561-00-03 *

* Графік роботи сервісної служби: понеділок-п'ятниця з 10:00 до 18:00, субота та неділя - вихідний.

 

Які дані мені потрібно повідомити сервісній службі для отримання інформації щодо мого товару?

Максимально оперативно ви отримаєте інформацію про свій товар, якщо при зверненні в Сервісний центр назвете його імей (серійний номер). Якщо ви забули імей (серійний номер), може знадобитися будь-яка інша інформація про товар (дата здачі на гарантійне обслуговування, марка, модель і т.п.).

 

Обмін та повернення

Гаджет або аксесуар до нього справний, але він мені не подобається. Що робити?

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви маєте право обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту його придбання. У разі, якщо товар не підійшов вам за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням, ви можете обміняти його на аналогічний, за умови, що:

-   товар не був у використанні і не має слідів експлуатації (відсутні потертості, подряпини, відколи);

-   ПЗ, встановлене на девайс, не змінювалося і на лічильнику смартфона не більше п'яти хвилин розмови;

-   виріб має повну комплектацію, товарний зовнішній вигляд, а також його упаковка і заводські пломби в цілісності.

 

Якщо ж на момент вашого звернення за обміном товару на аналогічний, аналогічні товари відсутні у нас в продажу, ви маєте право повернути товар і отримати назад сплачені за нього кошти (проте, пам'ятайте, що це можливо тільки в разі, якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд і упаковка).

 

Звернутися за обміном або поверненням придбаного товару ви можете в будь-який магазин-партнер «Галерея Мобильной Связи» або відправивши товар нам на обмін / повернення за допомогою «Нової пошти» (зверніть увагу, що доставка товару належної якості або малогабаритного товару масою до 5 кг для обміну / повернення продавцю, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», здійснюється силами покупця).